Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20320
Title: Лексичні особливості словацьких рекламних текстів
Other Titles: Лексические особенности словацких рекламных текстов
Lexical peculiarities of slovak advertising texts
Authors: Чернюх, Л. Д.
Keywords: реклама, рекланий текст, лексика реклами, антоніми, сіноніми, омоніми, сленгізми, неологізми, розмовні слова, реклама, рекламный текст, лексика рекламы, антоними, синонимы, омоними, сленгизмы, неологизмы, разговорные слова, advertising, advertising text, language of advertising, antonyms, synonyms, homonyms, slang, neologisms, colloquial words
Issue Date: 2012
Citation: Чернюх, Л. Д. Лексичні особливості словацьких рекламних текстів / Л. Д. Чернюх // Studia Slovakistica : збірник / ред. кол.: С.М. Пахомова, Я. Джоґаник та ін. – Ужгород, 2012. – Вип. 12 : Слов’янські взаємини. – С. 85-91.
Series/Report no.: Studia Slovakistica;
Abstract: У статті проаналізовано особливості використання лексики при творенні словацьких рекламних текстів.
В статье проанализированы особенности использования лексики при создании словацких рекламных текстов.
The article analyzes the peculiarities of vocabulary in the creation of the Slovak advertising texts.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20320
Appears in Collections:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 12 - 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернюх Л. Д..pdf337.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.