Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20320
Назва: Лексичні особливості словацьких рекламних текстів
Інші назви: Лексические особенности словацких рекламных текстов
Lexical peculiarities of slovak advertising texts
Автори: Чернюх, Л. Д.
Ключові слова: реклама, рекланий текст, лексика реклами, антоніми, сіноніми, омоніми, сленгізми, неологізми, розмовні слова, реклама, рекламный текст, лексика рекламы, антоними, синонимы, омоними, сленгизмы, неологизмы, разговорные слова, advertising, advertising text, language of advertising, antonyms, synonyms, homonyms, slang, neologisms, colloquial words
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Чернюх, Л. Д. Лексичні особливості словацьких рекламних текстів / Л. Д. Чернюх // Studia Slovakistica : збірник / ред. кол.: С.М. Пахомова, Я. Джоґаник та ін. – Ужгород, 2012. – Вип. 12 : Слов’янські взаємини. – С. 85-91.
Серія/номер: Studia Slovakistica;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості використання лексики при творенні словацьких рекламних текстів.
В статье проанализированы особенности использования лексики при создании словацких рекламных текстов.
The article analyzes the peculiarities of vocabulary in the creation of the Slovak advertising texts.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20320
Розташовується у зібраннях:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 12 - 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернюх Л. Д..pdf337.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.