Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Title: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії
Authors: Швець, І.Б.
Следь, О.М.
Аль-Газу, А.А.М.
Keywords: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту, спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії [Текст] / І. Б. Швець, О. М. Следь, А. А. Аль-Газу // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 273-280. – бібліогг.: с.279-280(15 назв). – Рез.: англ.
Abstract: Обґрунтовано можливі альтернативи реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії. Запропоновано метод визначення ймовірності різних сценаріїв реалізації стратегії створення спільного підприємства, в основу якого покладено врахування ймовірності визначальної події та залежних від неї подій. Із врахуванням впливу низки сприятливих факторів на ринку Йорданії доведено високу ймовірність реалізації реалістичного сценарію стратегії створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу. Здійснено оцінку показників діяльності промислового підприємства за різними альтернативами реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії: створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу та створення підприємства на умовах придбання виробничих потужностей. Для оцінювання результативності міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжному ринку запропоновано використання показника рентабельності виробничої потужності, що враховує використання технологічного устаткування для виготовлення продукції на основі вартісних вимірників. Ключові слова: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту; спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.