Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Назва: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії
Автори: Швець, І.Б.
Следь, О.М.
Аль-Газу, А.А.М.
Ключові слова: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту, спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії [Текст] / І. Б. Швець, О. М. Следь, А. А. Аль-Газу // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 273-280. – бібліогг.: с.279-280(15 назв). – Рез.: англ.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано можливі альтернативи реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії. Запропоновано метод визначення ймовірності різних сценаріїв реалізації стратегії створення спільного підприємства, в основу якого покладено врахування ймовірності визначальної події та залежних від неї подій. Із врахуванням впливу низки сприятливих факторів на ринку Йорданії доведено високу ймовірність реалізації реалістичного сценарію стратегії створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу. Здійснено оцінку показників діяльності промислового підприємства за різними альтернативами реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії: створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу та створення підприємства на умовах придбання виробничих потужностей. Для оцінювання результативності міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжному ринку запропоновано використання показника рентабельності виробничої потужності, що враховує використання технологічного устаткування для виготовлення продукції на основі вартісних вимірників. Ключові слова: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту; спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.