Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Название: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії
Авторы: Швець, І.Б.
Следь, О.М.
Аль-Газу, А.А.М.
Ключевые слова: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту, спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії [Текст] / І. Б. Швець, О. М. Следь, А. А. Аль-Газу // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 273-280. – бібліогг.: с.279-280(15 назв). – Рез.: англ.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано можливі альтернативи реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії. Запропоновано метод визначення ймовірності різних сценаріїв реалізації стратегії створення спільного підприємства, в основу якого покладено врахування ймовірності визначальної події та залежних від неї подій. Із врахуванням впливу низки сприятливих факторів на ринку Йорданії доведено високу ймовірність реалізації реалістичного сценарію стратегії створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу. Здійснено оцінку показників діяльності промислового підприємства за різними альтернативами реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії: створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу та створення підприємства на умовах придбання виробничих потужностей. Для оцінювання результативності міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжному ринку запропоновано використання показника рентабельності виробничої потужності, що враховує використання технологічного устаткування для виготовлення продукції на основі вартісних вимірників. Ключові слова: Міжнародна маркетингова стратегія, зовнішній ринок, обсяг експорту; спільне підприємство, ринок Йорданії, виробнича потужність.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20666
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.