Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Title: Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів
Other Titles: POPULARIZATION OF INTERNATIONAL RATINGS OF NATIONAL BRANDS
Authors: Король, Марина Михайлівна
Мушка, Діана
Keywords: національний брендинг, держава, ЗМІ, територіальний маркетинг, рейтинг, national branding, state, mass media, advertising, territorial marketing, rating
Issue Date: 2018
Publisher: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018
Citation: Король М.М., Мушка Д.В. Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів / М. М. Король, Д. В. Мушка // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії» –2018. –Випуск 28-1. –С.44–48.
Series/Report no.: Причорноморські економічні студії;Випуск 28-1
Abstract: У статті досліджено закономірності успіху національного брендингу країн та простежено динаміку показників на основі провідних рейтингів брендів країн. Виокремлено основні тенденції і закономірності брендингу країн у світі у контексті актуалізації концепту національного брендингу України
Description: The article investigates the patterns of the success of the national branding of the countries and tracks the dynamics of indicators based on the leading brand ratings of the countries. This article outlines the main tendencies and patterns of branding of countries in the world in the context of actualization of the concept of national branding of Ukraine
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Король М., Мушка Д.-журнал.pdf3.7 MBAdobe PDFView/Open
Король М., Мушка Д.-зміст.pdf91.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.