Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Название: Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів
Другие названия: POPULARIZATION OF INTERNATIONAL RATINGS OF NATIONAL BRANDS
Авторы: Король, Марина Михайлівна
Мушка, Діана
Ключевые слова: національний брендинг, держава, ЗМІ, територіальний маркетинг, рейтинг, national branding, state, mass media, advertising, territorial marketing, rating
Дата публикации: 2018
Издательство: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018
Библиографическое описание: Король М.М., Мушка Д.В. Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів / М. М. Король, Д. В. Мушка // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії» –2018. –Випуск 28-1. –С.44–48.
Серия/номер: Причорноморські економічні студії;Випуск 28-1
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено закономірності успіху національного брендингу країн та простежено динаміку показників на основі провідних рейтингів брендів країн. Виокремлено основні тенденції і закономірності брендингу країн у світі у контексті актуалізації концепту національного брендингу України
Описание: The article investigates the patterns of the success of the national branding of the countries and tracks the dynamics of indicators based on the leading brand ratings of the countries. This article outlines the main tendencies and patterns of branding of countries in the world in the context of actualization of the concept of national branding of Ukraine
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Располагается в коллекциях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Король М., Мушка Д.-журнал.pdf3.7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Король М., Мушка Д.-зміст.pdf91.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.