Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Назва: Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів
Інші назви: POPULARIZATION OF INTERNATIONAL RATINGS OF NATIONAL BRANDS
Автори: Король, Марина Михайлівна
Мушка, Діана
Ключові слова: національний брендинг, держава, ЗМІ, територіальний маркетинг, рейтинг, national branding, state, mass media, advertising, territorial marketing, rating
Дата публікації: 2018
Видавництво: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018
Бібліографічний опис: Король М.М., Мушка Д.В. Актуалізація міжнародних рейтингів національних брендів / М. М. Король, Д. В. Мушка // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії» –2018. –Випуск 28-1. –С.44–48.
Серія/номер: Причорноморські економічні студії;Випуск 28-1
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено закономірності успіху національного брендингу країн та простежено динаміку показників на основі провідних рейтингів брендів країн. Виокремлено основні тенденції і закономірності брендингу країн у світі у контексті актуалізації концепту національного брендингу України
Опис: The article investigates the patterns of the success of the national branding of the countries and tracks the dynamics of indicators based on the leading brand ratings of the countries. This article outlines the main tendencies and patterns of branding of countries in the world in the context of actualization of the concept of national branding of Ukraine
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21132
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Король М., Мушка Д.-журнал.pdf3.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Король М., Мушка Д.-зміст.pdf91.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.