Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21182
Title: Використання інструментів макромаркетингу в регулюванні сфери агробізнесу
Authors: Курей, Оксана Андріївна
Keywords: Інструменти макромаркетингу та агробізнес, макромаркетинг, державне регулювання, маркетинговий інструмент, агробізнес
Issue Date: 9-Nov-2017
Citation: Курей О.А. Використання інструментів макромаркетингу в регулюванні сфери агробізнесу // Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору : зб. матеріалів міжнар. наук. - практ. конф., Київ, 9 листопада 2017 р. – К. , 2017. – 311 с. – С.54-56
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21182
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurei_O_materiali_konferenciyi_20171109_Kiyv.pdf458.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.