Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2018-10-22T09:02:40Z-
dc.date.available2018-10-22T09:02:40Z-
dc.date.issued2018-04-28-
dc.identifier.citationКурей О.А. Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2018 р.) / за заг. ред. проф. І.І. Черленяка. Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. 472 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-7333-45-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectМакромаркетингuk
dc.subjectмакромаркетинг, соціальний добробут, ринок, маркетингова діяльністьuk
dc.titleМакромаркетинг: дефініція та сфера застосуванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurei_O_Conference_UzhNU_2018.pdf593.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.