Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
Название: Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування
Авторы: Курей, Оксана Андріївна
Ключевые слова: Макромаркетинг, макромаркетинг, соціальний добробут, ринок, маркетингова діяльність
Дата публикации: 28-апр-2018
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Курей О.А. Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2018 р.) / за заг. ред. проф. І.І. Черленяка. Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. 472 с.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
ISBN: 978-617-7333-45-5
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kurei_O_Conference_UzhNU_2018.pdf593.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.