Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
Title: Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування
Authors: Курей, Оксана Андріївна
Keywords: Макромаркетинг, макромаркетинг, соціальний добробут, ринок, маркетингова діяльність
Issue Date: 28-Apr-2018
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Курей О.А. Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2018 р.) / за заг. ред. проф. І.І. Черленяка. Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. 472 с.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
ISBN: 978-617-7333-45-5
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurei_O_Conference_UzhNU_2018.pdf593.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.