Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
Назва: Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Ключові слова: Макромаркетинг, макромаркетинг, соціальний добробут, ринок, маркетингова діяльність
Дата публікації: 28-кві-2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Курей О.А. Макромаркетинг: дефініція та сфера застосування // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2018 р.) / за заг. ред. проф. І.І. Черленяка. Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. 472 с.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21183
ISBN: 978-617-7333-45-5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurei_O_Conference_UzhNU_2018.pdf593.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.