Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21322
Title: Побудова моделі визначення економічної ефективності маркетингової діяльності на підприємстві.
Other Titles: Building models determine the economic efficiency of marketing activities in the enterprise.
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: Ефективність маркетингової діяльності, моделювання, промислове підприємство, комплекс маркетингу.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія: «Економіка».
Citation: Жуков С.А. Побудова моделі визначення економічної ефективності маркетингової діяльності на підприємстві / Жуков С.А. // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія: «Економіка». Т. XVII, вип. 299. – Маріуполь, ДонДУУ, 2016. – С. 267-273.
Series/Report no.: Збірник наукових праць;Т. XVII, вип. 299.
Abstract: У статті автором запропонована схема побудови моделі визначення ефективності з виділенням процесних етапів моделювання. Встановлені показники, через які визначається ефективність маркетингової діяльності та отриманий прибуток у результаті здійснення маркетингової діяльності. Враховуючи, що розробка та реалізація маркетингових заходів тісно пов'язана з комплексом маркетингу, який у свою чергу визначає ефективність маркетингової діяльності, побудована модель «Маркетинговий комплекс – маркетингові заходи маркетингова ефективність» (МКМЗМЕ).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21322
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Жуков 2016 (Солоха).docx140.45 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.