Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіщенко, І. В.-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:33:16Z-
dc.date.available2018-12-05T09:33:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПоняття і основна характеристика торговельної марки [Текст] / І. В. Міщенко // Закарпатські правові читання : мат. ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів (29-30 квітня 2010 року, м. Ужгород) : у 2-х томах / ред.кол.: Ф.Г. Ващук, Ю.Л. Бошицький, В.В. Росул, М.М. Полюжин, П.А. Трачук, Х.М. Олексик, В.М. Попович, Г.Г. Динис, М.В. Савчин, А.М. Ухаль, О.М. Ващук, П.П. Черевко, Ю.Ю. Бортейчук, В.Б. Дацюк. – Ужгород : ЗакДУ, 2010. – Т. 2. – С. 115–118. – Бібліогр.: с.117 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685-
dc.description.abstractТорговельною маркою, згідно Цивільного Кодексу України, може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. [1].uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ Інформаційно-видавниче агенство "ІВА"uk
dc.subjectторговельна маркаuk
dc.subjectЦК Україниuk
dc.titleПоняття і основна характеристика торговельної маркиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські правові читання Том 2 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.