Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Название: Поняття і основна характеристика торговельної марки
Авторы: Міщенко, І. В.
Ключевые слова: торговельна марка, ЦК України
Дата публикации: 2010
Издательство: ТОВ Інформаційно-видавниче агенство "ІВА"
Библиографическое описание: Поняття і основна характеристика торговельної марки [Текст] / І. В. Міщенко // Закарпатські правові читання : мат. ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів (29-30 квітня 2010 року, м. Ужгород) : у 2-х томах / ред.кол.: Ф.Г. Ващук, Ю.Л. Бошицький, В.В. Росул, М.М. Полюжин, П.А. Трачук, Х.М. Олексик, В.М. Попович, Г.Г. Динис, М.В. Савчин, А.М. Ухаль, О.М. Ващук, П.П. Черевко, Ю.Ю. Бортейчук, В.Б. Дацюк. – Ужгород : ЗакДУ, 2010. – Т. 2. – С. 115–118. – Бібліогр.: с.117 (7 назв).
Краткий осмотр (реферат): Торговельною маркою, згідно Цивільного Кодексу України, може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. [1].
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Располагается в коллекциях:Закарпатські правові читання Том 2 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОНЯТТЯ І ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ.pdf233.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.