Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Назва: Поняття і основна характеристика торговельної марки
Автори: Міщенко, І. В.
Ключові слова: торговельна марка, ЦК України
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТОВ Інформаційно-видавниче агенство "ІВА"
Бібліографічний опис: Поняття і основна характеристика торговельної марки [Текст] / І. В. Міщенко // Закарпатські правові читання : мат. ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів (29-30 квітня 2010 року, м. Ужгород) : у 2-х томах / ред.кол.: Ф.Г. Ващук, Ю.Л. Бошицький, В.В. Росул, М.М. Полюжин, П.А. Трачук, Х.М. Олексик, В.М. Попович, Г.Г. Динис, М.В. Савчин, А.М. Ухаль, О.М. Ващук, П.П. Черевко, Ю.Ю. Бортейчук, В.Б. Дацюк. – Ужгород : ЗакДУ, 2010. – Т. 2. – С. 115–118. – Бібліогр.: с.117 (7 назв).
Короткий огляд (реферат): Торговельною маркою, згідно Цивільного Кодексу України, може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. [1].
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Розташовується у зібраннях:Закарпатські правові читання Том 2 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОНЯТТЯ І ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ.pdf233.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.