Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Title: Поняття і основна характеристика торговельної марки
Authors: Міщенко, І. В.
Keywords: торговельна марка, ЦК України
Issue Date: 2010
Publisher: ТОВ Інформаційно-видавниче агенство "ІВА"
Citation: Поняття і основна характеристика торговельної марки [Текст] / І. В. Міщенко // Закарпатські правові читання : мат. ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів (29-30 квітня 2010 року, м. Ужгород) : у 2-х томах / ред.кол.: Ф.Г. Ващук, Ю.Л. Бошицький, В.В. Росул, М.М. Полюжин, П.А. Трачук, Х.М. Олексик, В.М. Попович, Г.Г. Динис, М.В. Савчин, А.М. Ухаль, О.М. Ващук, П.П. Черевко, Ю.Ю. Бортейчук, В.Б. Дацюк. – Ужгород : ЗакДУ, 2010. – Т. 2. – С. 115–118. – Бібліогр.: с.117 (7 назв).
Abstract: Торговельною маркою, згідно Цивільного Кодексу України, може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. [1].
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22685
Appears in Collections:Закарпатські правові читання Том 2 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.