Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Название: Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: підготовка майбутніх учителів, алгоритмичний підхід, евристичний підхід, навчальне завдання.
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Староста В. І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2011. Вип. 14 (24). С. 269-273. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_66
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2011_Starosta V_14_s. 269-273.pdf217.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.