Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Назва: Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, алгоритмичний підхід, евристичний підхід, навчальне завдання.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Староста В. І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2011. Вип. 14 (24). С. 269-273. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_66
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2011_Starosta V_14_s. 269-273.pdf217.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.