Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-25T16:54:49Z-
dc.date.available2018-12-25T16:54:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтароста В. І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2011. Вип. 14 (24). С. 269-273. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_66uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителівuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів, алгоритмичний підхід, евристичний підхід, навчальне завдання.uk
dc.titleАлгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2011_Starosta V_14_s. 269-273.pdf217.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.