Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187
Назва: | Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Староста, Володимир Іванович |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів, алгоритмичний підхід, евристичний підхід, навчальне завдання. |
Дата публікації: | 2011 |
Бібліографічний опис: | Староста В. І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2011. Вип. 14 (24). С. 269-273. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_66 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23187 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2011_Starosta V_14_s. 269-273.pdf | 217.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.