Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23720
Назва: The strategy of increasing the competitiveness of the banks in Ukraine in terms of the EU integration
Інші назви: Стратегія підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Britchenko, Igor
Кужелєв, Михайло Олександрович
Kuzheliev, M.O.
Ключові слова: регіональна стратегія комерційного банку, банківський маркетинг, банківські продукти, просування банківських послуг, інтеграція банківської системи до європейського економічного простору, регіональна економічна інтеграція, конкуренція на ринку банківських послуг, regional strategy of commercial bank, bank marketing, banking products, promotion of banking services, the integration of the banking system to the European Economic Area, regional economic integration, competition in the banking market
Дата публікації: 2015
Видавництво: Vysoká škola medzinárodného podnikania v Prešove
Бібліографічний опис: Britchenko I. The strategy of increasing the competitiveness of the banks in Ukraine in terms of the EU integration / I. Britchenko, M. Kuzheliev // Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít X. – Vysoká škola medzinárodného podnikania v Prešove, 2015. – 1. – P. 5-12.
Короткий огляд (реферат): There are main directions of formation the strategy of increasing the competitiveness of the banks in terms of Ukraine integration into the European Economic Area in the article. The role of banking in the formation of effective marketing strategies of the sbank in modern conditions has revealed. Preliminary analysis of integration of domestic commercial banks to the European banking market has done. Regional specifics of bank marketing has grounded the example of Transcarpathian (Zakarpatya’s) region. The perspective of marketing activities regional structural unit banks and the banking system of Ukraine has elucidated.
Опис: У статті визначено основні напрямки формування стратегії підвищення конкурентоспроможності банків в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів банків та банківської системи України. There are main directions of formation the strategy of increasing the competitiveness of the banks in terms of Ukraine integration into the European Economic Area in the article. The role of banking in the formation of effective marketing strategies of the bank in modern conditions has revealed. Preliminary analysis of integration of domestic commercial banks to the European banking market has done. Regional specifics of bank marketing has grounded the example of Transcarpathian (Zakarpatya’s) region. The perspective of marketing activities regional structural unit banks and the banking system of Ukraine has elucidated.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23720
ISBN: 978-80-89372-65-2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zborník PIPA (1).pdfстаття888.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.