Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25251
Title: Еліотівська теорія музики поезії як засада вдосконалення поетики форми
Authors: Стефанів, Юлія
Keywords: музика поезії, поетика форми, модерністський канон, індивідуальний стиль, національна ідентичність, музыка поэзии, поэтика формы, модернистский канон, индивидуальный стиль, национальная тождественность, the music of poetry, poetics of form, modernistic canon, individual style, national identity
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Стефанів, Юлія Еліотівська теорія музики поезії як засада вдосконалення поетики форми / Юлія Стефанів // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 280-284.
Series/Report no.: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.;
Abstract: У статті проаналізовано й систематизовано дискурс еліотівської теорії музики як шляху до творення поетичної форми нового взірця, що стає засадничим у кшталтуванні модерністського канону поезії, формою та змістом нерозривно пов‘язаної зі смисловим музичним первнем мистецтва та з досконалістю його звукового ряду. Розглянуто основні теоретико-літературні праці Еліота, в яких постулюються засади і шляхи вдосконалення поетики форми як на рівні індивідуального поетичного стилю, так і в царині окремої наці- ональної літератури.
В статье проанализирован и систематизирован дискурс элиотовской теории музыки как пути к созданию поэтической формы нового образца, что является принципи- альным в формировании модернистского канона поэзии, который по форме и смыслу неразрывно связан со смысловым музыкальным источником искусства и с совершенством его звукового ряда. Рассмотрены основные теоретико-литературные работы Элиота, в ко- торых постулируются принципы и пути совершенствования поэтики формы как на уровне индивидуального поэтического стиля, так и в области отдельной национальной литерату- ры.
The article deals with the analysis and systematization of a discourse of Eliot‘s theory of music as a way to create a new poetic form that is fundamental in the formation of the modernistic canon in poetry and its inseparable connection in form and meaning with the semantic musical source of art and with the perfection of sound series. It represents Eliot‘s basic theoretical and literary works which postulate principals and ways to improve the poetics of form at the level of individual poetic style and in the realm of particular national literature.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25251
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юлія СТЕФАНІВ.pdf260.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.