Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25634
Назва: Бренд міста: аналіз позицій європейських міст у світових рейтингах
Інші назви: Бренд города: анализ позиций европейских городов в мировых рейтингах
City brand: analysis of European city rankings
Автори: Карабаза, І. А.
Karabaza, Iryna
Ключові слова: бренд міста, конкурентні переваги, маркетинг, просування, стратегія просування бренда міста, бренд города, конкурентные преимущества, маркетинг, продвижение, стратегия продвижения бренда города., city brand, competitive advantages, marketing, promotion, city brand promotion strategy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Карабаза, І. А. Бренд міста: аналіз позицій європейських міст у світових рейтингах / І. А. Карабаза // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород, 2019. – Вип. 25, Ч. 1. – С. 99-103.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є вивчення позицій європейських міст у світових рейтингах для використання їхнього до- свіду у процесі розроблення стратегій брендів вітчизняних міст. Аналізуючи світовий індекс сили міст, визначено, що серед 44 міст світу, які зайняли лідируючі позиції у світі, 14 міст – це європейські міста. Рейтинг Лондона є найвищім серед брендів міст світу. Серед європейських міст перші місця у 2018 році, окрім Лондона, належать Парижу, Ам- стердаму та Брюсселю. Встановлені основні конкурентні переваги Лондона як міста-бренда. Проаналізовано рейтинги українських міст у міжнародних рейтингах. Узагальнено процес формування успішної стратегії розроблення бренда для міст. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості їх використання під час розроблення заходів просування українського бренда міста на світові ринки.
Целью статьи является изучение позиций европейских городов в мировых рейтингах для использо- вания их опыта в процессе разработки стратегий брендов отечественных городов. Анализируя мировой индекс силы городов, в статье определено, что среди 44 городов мира, которые занимают лидирующие позиции в мире, 14 городов – это европейские города. Рейтинг Лондона является наивысшим среди брендов городов мира. Среди европейских горо- дов первые места в 2018 году, кроме Лондона, принадлежат Парижу, Амстердаму и Брюсселю. Установлены основные конкурентные преимущества Лондона как города-бренда. Проанализированы рейтинги украинских городов в между- народных рейтингах. В статье обобщен процесс формирования успешной стратегии разработки бренда для городов. Практическое значение полученных результатов заключается в возможности их использования при разработке меро- приятий продвижения украинских брендов городов на мировые рынки.
The purpose of the article is to study the European cities' positions in world rankings in order to use their experience in the development of domestic cities brand strategies. As part of the study, the following methods have been used: the methods of analysis (while studying the European cities' positions on the world ranking list of the most successful cities), synthesis (while generalizing the features of the London city brand's successful strategy), benchmarking analysis (while developing the city branding process mechanism), the dialectical approach to knowledge creation. The city brand strengthens the competitiveness of that city and, on the other hand, competitiveness itself creates the brand. Unfortunately, the city branding process in Ukraine is at an early stage; therefore, it is important to study the positions and competitive advantages of European cities in world rankings and use their experience to develop domestic cities' brand strategies. The strongest city brands of the world are determined by their economic performance, local government performance, level of educational and health care development, as well as the convenience and modernity of transportation infrastructure. While analyzing the Global Power City Index, it has been identified that 14 European cities ranked among the top 44 cities of the world. London is ranked the first among the world city brands. Besides London, 2018's Top list also includes such European cities, as Paris, Amsterdam and Brussels. The main London competitive advantages as a city brand have been identified. The Ukrainian cities' ranks in international rankings have been analyzed. The process of forming a successful strategy of city brands development has been generalized. The practical significance of the results is the possibility of their use in developing measures to promote the Ukrainian city brand into world markets. In our work, we considered an European cities' positions in world rankings in order to use their experience in the development of domestic cities brand strategies. The process of forming a successful strategy of city brands development has been generalized.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25634
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 25 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карабаза І. А..pdf529 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.