Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25
Название: Когнітивно-комунікативний метод навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі
Авторы: Кравець, Оксана Володимирівна
Ключевые слова: когнітивно-комунікативний метод навчання, навчання іноземної мови
Дата публикации: 2013
Издательство: ПП “Аутдор-Шарк“
Библиографическое описание: Кравець О.В. Когнітивно-комунікативний метод навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі // Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць. Вип. 11 / відп. ред. М.П. Фабіан. - Ужгород: ПП “Аутдор-Шарк“, 2013. - с. 442-446.
Серия/номер: Сучасні дослідження з іноземної філології;
Краткий осмотр (реферат): The interest to cognitive-communicative method of teaching foreign language gradually increases. Especially urgent in modern methodology is the problem of teaching of foreign language as means of communication. However, traditional methods of teaching don’t give positive results. Students on the initial stage of learning foreign languages have understated level of development of auditory differential feeling that violates perception of sound character of words. “Cognitive” (Latin cognition – knowledge, perception) is the approach that is connected with the program work “Cognitive Psychology” that was published by W. Nicer in 1967. The cognitive approach to teaching foreign vocabulary consists in defining the mechanisms that remake the information on the one hand and the ways of learning and keeping in mind new lexical vocabulary on the other hand.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ.pdf242.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.