Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25
Назва: | Когнітивно-комунікативний метод навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі |
Автори: | Кравець, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | когнітивно-комунікативний метод навчання, навчання іноземної мови |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ПП “Аутдор-Шарк“ |
Бібліографічний опис: | Кравець О.В. Когнітивно-комунікативний метод навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі // Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць. Вип. 11 / відп. ред. М.П. Фабіан. - Ужгород: ПП “Аутдор-Шарк“, 2013. - с. 442-446. |
Серія/номер: | Сучасні дослідження з іноземної філології; |
Короткий огляд (реферат): | The interest to cognitive-communicative method of teaching foreign language gradually increases. Especially urgent in modern methodology is the problem of teaching of foreign language as means of communication. However, traditional methods of teaching don’t give positive results. Students on the initial stage of learning foreign languages have understated level of development of auditory differential feeling that violates perception of sound character of words. “Cognitive” (Latin cognition – knowledge, perception) is the approach that is connected with the program work “Cognitive Psychology” that was published by W. Nicer in 1967. The cognitive approach to teaching foreign vocabulary consists in defining the mechanisms that remake the information on the one hand and the ways of learning and keeping in mind new lexical vocabulary on the other hand. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ.pdf | 242.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.