Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26752
Назва: Шляхи оптимізації професійно-особистісного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів та учителів початкових класів під час проходження курсів підвищення кваліфікації
Автори: Коченгіна, М.
Ключові слова: исследовательско-творческая, информационная, социально-просветительская компетентности, курсы повышения квалификации, воспитатели дошкольных учебных заведений, учителя начальных классов, creative, research and socially educative competences, qualification improvement courses courses, kindergarten teachers, junior grades teachers
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Коченгіна, М. Шляхи оптимізації професійно-особистісного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів та учителів початкових класів під час проходження курсів підвищення кваліфікації [Текст] / М. Коченгіна, О. Коваль, Н. Ярмонова // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.65-68.
Короткий огляд (реферат): В статье освещаются аспекты сформированности исследовательско-творческой, информационной и социально-просветительской компетентностей воспитателей дошкольных учебных заведений и учителей начальных классов, раскрываются пути повышения уровня указанных компетентностей при прохождении педагогами курсов повышения квалификации
The authors of the article have considered the aspects of formation of research, creative, informative and socially educative competences of kindergartens and junior grades teachers. The ways of teachers` competences rising while passing qualification improvement courses have been disclosed.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26752
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.