Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Title: Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах
Authors: Мєняйлов, С.
Keywords: пізнавальна діяльність, контроль пізнавальної діяльності студентів із фізики, познавательная деятельность, контроль познавательной деятельности студентов по физике, cognitive activity, control of cognitive activity of students in physics
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мєняйлов, С. Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах [Текст] / С. Мєняйлов, Т. Бодненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.76-78.
Abstract: У статті виокремлено недоліки традиційної системи оцінювання пізнавальної діяльності студентів із фізики. Позбавитися від таких недоліків можливо при умові, що контролюватися буде не тільки результат пізнавальної діяльності, а й увесь її перебіг. З цією метою проаналізовано особливості пізнавальної діяльності студентів порівняно з пізнавальною діяльністю вченого та запропоновано шляхи зближення цих видів діяльності.
В статье выделено недостатки традиционной системы оценки познавательной деятельности студентов по физике. Избавиться от таких недостатков возможно при условии, что контролироваться будет не только результат познавательной деятельности, но и весь ее ход. С этой целью проанализированы особенности познавательной деятельности студентов по сравнению с познавательной деятельностью ученого и предложены пути сближения этих видов деятельности.
The authors of the article have pointed out shortcomings of traditional system of students’ cognitive activity on physics testing. It is possible to get rid of these shortcomings if the subject of control is not only the cognitive activity results but the whole process as well. With this aim, peculiarities of students’ cognitive activity have been analysed in relation to scientist’ cognitive activity and the convergence ways of these types of activity have been suggested.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.