Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Назва: Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах
Автори: Мєняйлов, С.
Ключові слова: пізнавальна діяльність, контроль пізнавальної діяльності студентів із фізики, познавательная деятельность, контроль познавательной деятельности студентов по физике, cognitive activity, control of cognitive activity of students in physics
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Мєняйлов, С. Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах [Текст] / С. Мєняйлов, Т. Бодненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.76-78.
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено недоліки традиційної системи оцінювання пізнавальної діяльності студентів із фізики. Позбавитися від таких недоліків можливо при умові, що контролюватися буде не тільки результат пізнавальної діяльності, а й увесь її перебіг. З цією метою проаналізовано особливості пізнавальної діяльності студентів порівняно з пізнавальною діяльністю вченого та запропоновано шляхи зближення цих видів діяльності.
В статье выделено недостатки традиционной системы оценки познавательной деятельности студентов по физике. Избавиться от таких недостатков возможно при условии, что контролироваться будет не только результат познавательной деятельности, но и весь ее ход. С этой целью проанализированы особенности познавательной деятельности студентов по сравнению с познавательной деятельностью ученого и предложены пути сближения этих видов деятельности.
The authors of the article have pointed out shortcomings of traditional system of students’ cognitive activity on physics testing. It is possible to get rid of these shortcomings if the subject of control is not only the cognitive activity results but the whole process as well. With this aim, peculiarities of students’ cognitive activity have been analysed in relation to scientist’ cognitive activity and the convergence ways of these types of activity have been suggested.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.