Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Название: Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах
Авторы: Мєняйлов, С.
Ключевые слова: пізнавальна діяльність, контроль пізнавальної діяльності студентів із фізики, познавательная деятельность, контроль познавательной деятельности студентов по физике, cognitive activity, control of cognitive activity of students in physics
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Мєняйлов, С. Психологічні особливості організації контролю у сучасних технічних вищих навчальних закладах [Текст] / С. Мєняйлов, Т. Бодненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.76-78.
Краткий осмотр (реферат): У статті виокремлено недоліки традиційної системи оцінювання пізнавальної діяльності студентів із фізики. Позбавитися від таких недоліків можливо при умові, що контролюватися буде не тільки результат пізнавальної діяльності, а й увесь її перебіг. З цією метою проаналізовано особливості пізнавальної діяльності студентів порівняно з пізнавальною діяльністю вченого та запропоновано шляхи зближення цих видів діяльності.
В статье выделено недостатки традиционной системы оценки познавательной деятельности студентов по физике. Избавиться от таких недостатков возможно при условии, что контролироваться будет не только результат познавательной деятельности, но и весь ее ход. С этой целью проанализированы особенности познавательной деятельности студентов по сравнению с познавательной деятельностью ученого и предложены пути сближения этих видов деятельности.
The authors of the article have pointed out shortcomings of traditional system of students’ cognitive activity on physics testing. It is possible to get rid of these shortcomings if the subject of control is not only the cognitive activity results but the whole process as well. With this aim, peculiarities of students’ cognitive activity have been analysed in relation to scientist’ cognitive activity and the convergence ways of these types of activity have been suggested.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26768
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.