Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2679
Назва: Проблема критеріїв виділення малих підприємств в економічній теорії та практичній діяльності
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Ключові слова: Малий і середній бізнес, підприємництво, кількісні та якісні критерії, теорія ринкових ніш, виділення малих підприємств, виділення малих підприємств, Болтонські критерії, мале підприємство, підприємство
Дата публікації: 2007
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Зілгалова О.А. Проблема критеріїв виділення малих підприємств в економічній теорії та практичній діяльності / Зілгалова О.А. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2007. – Вип.21. – С.108-113
Серія/номер: Економіка;Випуск 21
Короткий огляд (реферат): В статі розглядається економічна сутність понять „підприємництво”, „мале підприємництво”, „мале підприємство”, а також існуючі критерії віднесення підприємств до категорії малих. Значна увага приділяється існуючим причинам виділення малих підприємств в окремих сектор економіки, теоріям, що пояснюють ці процеси. Обґрунтовується необхідність виділення тих чи інших критеріїв для визначення малих підприємств, їх ефективність та достатність, сутність і важливість кількісних та якісних параметрів віднесення підприємств до категорії малих, їх взаємодоповнюваність.
Опис: This article concerns the development of such conceptions as enterprising, enterprise, small and middle business, small and middle firm in the historical economic thought and during modern days. The author dedicates her main attention to the definition of conceptions, their transformation under the influence of different changes in the social economic relations and under the influence of other circumstances. The necessity and purpose of small and middle business separation into the individual sector of nowadays economy and the main quantitative and qualitative characteristics of this separation are also described in the article. Key words: Enterprising, Enterprise, Small and Middle Business, Small and Middle Firm, Venture Enterprise, Bolton’s Characteristics of Small Enterprise Separation, Innovation, the Theory of Market Cells.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2679
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurei_Article2007_Visnyk UzhNU.pdfОсновна стаття4.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.