Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27794
Название: Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів
Другие названия: CATEGORY OF ADDRESSEE OF SPEECH IN ENGLISH DIALOGUE DISCUSSION
Авторы: Мащенко, А. -М. А.
Ключевые слова: адресат мовлення, реактивність, респонсивність, діалогічний дискурс
Дата публикации: 2019
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Мащенко, А. -. Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів [Текст] / А. -. Мащенко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2№Вип. 7. – С. 29-36
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті на матеріалі сучасної англомовної художньої літератури досліджено категорію адресата мовлення у діалогічному дискурсі. Розглянуто типи реагування адресата мовлення в англомовному діалогічному дискурсі. Проведено термінологічне розмежування понять «реактивність» і «респонсивність».
The article deals with the category of the addressee of the speech in the dialogic discourse on the material of contemporary English-language fiction. The types of responses of the addressee in the English-language dialogic discourse are considered. The terminological delineation of the concepts of “reactivity” and “reflexivity” is carried out.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27794
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 2 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛЬОВА ПРИНАЛЕЖНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ.pdf355.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.