Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27794
Назва: Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів
Інші назви: CATEGORY OF ADDRESSEE OF SPEECH IN ENGLISH DIALOGUE DISCUSSION
Автори: Мащенко, А. -М. А.
Ключові слова: адресат мовлення, реактивність, респонсивність, діалогічний дискурс
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мащенко, А. -. Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів [Текст] / А. -. Мащенко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2№Вип. 7. – С. 29-36
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): У статті на матеріалі сучасної англомовної художньої літератури досліджено категорію адресата мовлення у діалогічному дискурсі. Розглянуто типи реагування адресата мовлення в англомовному діалогічному дискурсі. Проведено термінологічне розмежування понять «реактивність» і «респонсивність».
The article deals with the category of the addressee of the speech in the dialogic discourse on the material of contemporary English-language fiction. The types of responses of the addressee in the English-language dialogic discourse are considered. The terminological delineation of the concepts of “reactivity” and “reflexivity” is carried out.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27794
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 2 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛЬОВА ПРИНАЛЕЖНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ.pdf355.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.