Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28140
Title: Характеристика міжособистісної взаємодії педагога у ситуації конфлікту та фактори, які її визначають
Authors: Кравченко, Т.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кравченко, Т. Характеристика міжособистісної взаємодії педагога у ситуації конфлікту та фактори, які її визначають [Текст] / Т. Кравченко, І. Брецко // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.56-58.
Abstract: Конфликт – это реальность нашей жизни, поэтому задачей учителя является трансформация конфликтной ситуации в сотрудничество.
The author of the article has considered the issues of conflict in the interaction of pedagogues. Conflict is the reality of our life. That’s why the aim of teacher is to transform the conflict situation into cooperative one.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28140
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.