Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28140
Назва: Характеристика міжособистісної взаємодії педагога у ситуації конфлікту та фактори, які її визначають
Автори: Кравченко, Т.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кравченко, Т. Характеристика міжособистісної взаємодії педагога у ситуації конфлікту та фактори, які її визначають [Текст] / Т. Кравченко, І. Брецко // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.56-58.
Короткий огляд (реферат): Конфликт – это реальность нашей жизни, поэтому задачей учителя является трансформация конфликтной ситуации в сотрудничество.
The author of the article has considered the issues of conflict in the interaction of pedagogues. Conflict is the reality of our life. That’s why the aim of teacher is to transform the conflict situation into cooperative one.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28140
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.