Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/301
Title: Застосування диференційованого підходу при навчанні танцям дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Using the differentiated approach in dancing teaching to the children of primary school age
Authors: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Keywords: танці, танцювальне заняття, фізичні якості, координаційні здібності, диференційований підхід, молодший шкільний вік, молодші школярі
Issue Date: 2014
Publisher: Говерла
Citation: Бондарчук, Н. Я. Зостосування диференційованого підходу при навчанні танцям дітей молодшого шкільного віку / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 32–36. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (17 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто основи сучасної методики навчання дітей молодшого шкільного віку танцям, охарактеризовано основні напрями і методи навчання. Розроблено зразок побудови танцювального заняття з молодшими школярами, визначено орієнтовний зміст підготовчої, основної та заключної частин заняття, способи виявлення і виправлення типових технічних помилок. Експериментально досліджено вплив танцювальних занять на розвиток координаційних здібностей молодших шко-лярів із застосуванням диференційованого підходу. Ключові слова: танці, танцювальне заняття, фізичні якос-ті, координаційні здібності, диференційований підхід, молодший шкільний вік, молодші школярі.
Description: The foundations of modern techniques of dancing training to the children of primary school age have been considered in the article. Main teaching areas and methods have been analysed. The sample of construction of dance lesson for younger schoolchildren have been provided. The putative contents of preparatory, main and final parts of the lesson have been determined. The ways of typical technical mistakes detection and correction have been mentioned. The influence of dance lessons on the development of younger schoolchildren' coordination abilities using differentiated approach has been identified. Key words: dancing, dance lesson, physical qualities, coordination abilities, differentiated approach, primary school age, younger schoolchildren.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/301
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання 22



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.