Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30173
Назва: Вдосконалення рухової пам’яті у підлітків засобами фізичної культури
Інші назви: IMPROVEMENT OF MOTOR MEMORY IN STUDENTS BY MEANS OF PHYSICAL TRAINING
Автори: Товт, Валерій Адальбертович
Ключові слова: Педагогіка, фізична культура, учні загальноосвітньої школи, засоби фізичної культури, рухова пам’ять
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Издательство: СPM «ASF» (Канада, Монреаль)
Бібліографічний опис: Товт В.А. Вдосконалення рухової пам’яті у підлітків засобами фізичної культури /В.А.Товт // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba – Issue # 45, June, 2020. – P. 135-137. International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF). Режим доступу: http://virtus.conference-ukraine.com.ua/Journal45.pdf
Серія/номер: Pedagogy;45
Короткий огляд (реферат): В статі зазначається, що при вивченні фізичних вправ загального розвитку підлітками з різним рівнем розвитку рухової пам’яті для якісного засвоєння вправ необхідна різна кількість повторів. А отже витрачається різний час на освоєння рухового завдання. Також встановлено, що швидкість вивчення вправи, для якої у підлітків є достатній рівень фізичної підготовленості, залежить від розвитку їх рухової (моторної) пам’яті. Перевірка гіпотези про можливість розвитку рухової пам’яті засобами фізичної культури показала, що використання спеціальних комплексів фізичних вправ покращує рухову пам'ять в учнів та дозволяє їм швидше засвоювати нові рухові завдання.
Опис: IMPROVEMENT OF MOTOR MEMORY IN STUDENTS BY MEANS OF PHYSICAL TRAINING It was revealed that students with different levels of motor memory development in order to secondary school study physical exercises for general development need different quantity of repetitions and more time for qualitative learning. So, as a result, it takes different time to train the motor exercise. It has also been found that the quickness of exercise study for which students have sufficient level of preparation depends on the development of their motor memory. Study of the motor memory development possibility by means of physical culture showed that the use of special sets of physical exercises improves motor memory in students and allows them to learn faster new motor tasks. Key words: secondary school students, means of physical training, motor memory.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30173
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури
Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вдоскон памяті.pdf362.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.