Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30173
Название: Вдосконалення рухової пам’яті у підлітків засобами фізичної культури
Другие названия: IMPROVEMENT OF MOTOR MEMORY IN STUDENTS BY MEANS OF PHYSICAL TRAINING
Авторы: Товт, Валерій Адальбертович
Ключевые слова: Педагогіка, фізична культура, учні загальноосвітньої школи, засоби фізичної культури, рухова пам’ять
Дата публикации: июн-2020
Издательство: Издательство: СPM «ASF» (Канада, Монреаль)
Библиографическое описание: Товт В.А. Вдосконалення рухової пам’яті у підлітків засобами фізичної культури /В.А.Товт // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba – Issue # 45, June, 2020. – P. 135-137. International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF). Режим доступу: http://virtus.conference-ukraine.com.ua/Journal45.pdf
Серия/номер: Pedagogy;45
Краткий осмотр (реферат): В статі зазначається, що при вивченні фізичних вправ загального розвитку підлітками з різним рівнем розвитку рухової пам’яті для якісного засвоєння вправ необхідна різна кількість повторів. А отже витрачається різний час на освоєння рухового завдання. Також встановлено, що швидкість вивчення вправи, для якої у підлітків є достатній рівень фізичної підготовленості, залежить від розвитку їх рухової (моторної) пам’яті. Перевірка гіпотези про можливість розвитку рухової пам’яті засобами фізичної культури показала, що використання спеціальних комплексів фізичних вправ покращує рухову пам'ять в учнів та дозволяє їм швидше засвоювати нові рухові завдання.
Описание: IMPROVEMENT OF MOTOR MEMORY IN STUDENTS BY MEANS OF PHYSICAL TRAINING It was revealed that students with different levels of motor memory development in order to secondary school study physical exercises for general development need different quantity of repetitions and more time for qualitative learning. So, as a result, it takes different time to train the motor exercise. It has also been found that the quickness of exercise study for which students have sufficient level of preparation depends on the development of their motor memory. Study of the motor memory development possibility by means of physical culture showed that the use of special sets of physical exercises improves motor memory in students and allows them to learn faster new motor tasks. Key words: secondary school students, means of physical training, motor memory.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30173
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вдоскон памяті.pdf362.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.