Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30275
Title: Організація роботперсоналу ресторанного підприємства
Other Titles: Organization of work of restaurant personnel
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Кіш, Галина Вікторівна
Годя, Іван Михайлович
Keywords: персонал, ресторанне підприємство, управління персоналом, ресторан, ресторатор, personnel, restaurant enterprise, personnel management, restaurant, restaurateur, restaurant service
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Корсак Р., Кіш Г., Годя І. Організація роботи персоналу ресторанного підприємства / Р. Корсак, Г. Кіш, І. Годя // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 20. Том 1. – С.4–8.
Abstract: Стаття присвячена проблемам організації роботи персоналу ресторанного підприємства. Авторами наголошено, що для того щоб забезпечити стабільність роботи ресторанного закладу на ринку послуг, рес- торатор повинен мати у своєму розпорядженні таких працівників, які здатні підходити до роботи творчо, прагнути до нововведень, розвивати співпрацю з іншими співробітниками та домагатися оптимального кінцевого результату. Найважливіші принципи організації роботи персоналу ресторану – відповідальність кожного працівника за результати своєї праці і обов’язок знати, кому він підпорядкований і від кого може отримувати накази. На думку авторів, соціально-економічні та соціально-психологічні методи управління персоналом ресторану підприємства, безумовно, мають переважати над адміністративними. Головним у менеджменті ресторанного сервісу стає стимулювання працівників до розвитку їхніх здібностей для більш інтенсивної і продуктивної пра- ці. Менеджер ресторану не має наказувати своїм підопічним, а орієнтувати їх на проблеми, що стоять перед рестораном. Він класифікує зазначені проблеми за значимістю, допомагаючи розкриттю здібностей кожного працівника, формує навколо себе групу однодумців. Важливими завданнями кадрового менеджменту ресторанного закладу є продуманий підхід до формуван- ня колективу, здійснення типізації рольових функцій між його членами, формування колективу, який має твор- чий підхід до обслуговування відвідувачів тощо. Таким чином, автори дійшли висновку, що важливим завданням кадрового менеджменту ресторанного закладу є формування високопрофесійного колективу, а основні напрями ефективної організації роботи персоналу ресторану включають кадрове планування, розробку професійно-квалі- фікованих моделей і вимог до персоналу за посадами і професіями тощо. З метою розв’язання наукових завдань, що стосуються аналізу проблем організації роботи персоналу рес- торанного підприємства, застосовано загальнонаукові методи, зокрема: логічний та аналітичний, метод уза- гальнення, метод систематизації та класифікації, метод дедукції та індукції, метод синтезу й аналізу, метод порівняння тощо.
The article is devoted to the problems of the organization of work of the personnel of the restaurant enterprise. The authors emphasize that in order to ensure the stability of the restaurant in the service market, the restaurateur must have employees who are able to approach work creatively, strive for innovation, develop cooperation with other employees, achieve the optimal end result. The most important principles of restaurant staff management are the responsibility of each employee for the results of their work and the duty to know to whom he is subordinated and from whom he can receive orders. According to the authors, socio-economic and socio-psychological methods of personnel management of the restaurant of the enterprise should definitely prevail over administrative. The main thing in the management of restaurant service is to motivate employees to develop their abilities for more intensive and productive work. The restaurant manager should not order his wards, but focus them on the problems facing the restaurant. He attaches importance to these problems, helping to reveal the abilities of each employee, forms a group of like-minded people around him. Important tasks of the personnel management of a restaurant are a well-thought-out approach to the formation of the team, the implementation of the typification of role functions between its members, the formation of a team that has a creative approach to serving visitors and more. Thus, the authors concluded that an important task of personnel management of a restaurant is the formation of a highly professional team, and the main areas of effective organization of restaurant staff include personnel planning, development of professionally qualified models and requirements for staff positions and professions. General scientific methods were used to solve scientific problems related to the analysis of problems of organization of restaurant staff selection, in particular: logical and analytical, generalization method, systematization and classification method, deduction and induction method, synthesis and analysis method, comparison method, etc.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30275
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_4-8.pdf412.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.