Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Title: Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі
Other Titles: Formation of the punctuation skills and abilities of elementary school pupils on the text basis
Authors: Гончарук, Олена Миколаївна
Keywords: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, уміння, навички
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гончарук, О. М. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі [Текст] / О. М. Гончарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 49–51. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Для висвітлення методики формування пунктуаційних умінь і навичок учнів 1-4 класів на текстовій основі окреслено зв'язок лінгвістичного матеріалу про «текст – синтаксис – пунктуацію», подано інформацію про текст, його особливості, схарактеризовано монологічну й діалогічну форми текстів, їхню структуру з метою виділення речень для аналізу, висвіт-лено методи навчання пунктуації, розроблено відповідну систе-му вправ і завдань. Ключові слова: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, умін-ня, навички.
Description: For the enlightment of the methodology of the formation of primary schoolchildren’s punctuation skills and abilities on the text-basement, the link of the linguistic material about “text-syntax- punctuation” is determined, the information about the text and its peculiarities has been represented, the monological and dialogical forms of texts and their structure have been characterised with the aim of selecting the sentences for the analises, the teaching methods of punctuation are higlighted, the defenite system of exercises and tasks is designed. Key words: methodology of teaching punctuation, syntax, text, methods of teaching, the punctuation exercises and tasks, skills, abilities.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.