Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Название: Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі
Другие названия: Formation of the punctuation skills and abilities of elementary school pupils on the text basis
Авторы: Гончарук, Олена Миколаївна
Ключевые слова: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, уміння, навички
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Гончарук, О. М. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі [Текст] / О. М. Гончарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 49–51. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Для висвітлення методики формування пунктуаційних умінь і навичок учнів 1-4 класів на текстовій основі окреслено зв'язок лінгвістичного матеріалу про «текст – синтаксис – пунктуацію», подано інформацію про текст, його особливості, схарактеризовано монологічну й діалогічну форми текстів, їхню структуру з метою виділення речень для аналізу, висвіт-лено методи навчання пунктуації, розроблено відповідну систе-му вправ і завдань. Ключові слова: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, умін-ня, навички.
Описание: For the enlightment of the methodology of the formation of primary schoolchildren’s punctuation skills and abilities on the text-basement, the link of the linguistic material about “text-syntax- punctuation” is determined, the information about the text and its peculiarities has been represented, the monological and dialogical forms of texts and their structure have been characterised with the aim of selecting the sentences for the analises, the teaching methods of punctuation are higlighted, the defenite system of exercises and tasks is designed. Key words: methodology of teaching punctuation, syntax, text, methods of teaching, the punctuation exercises and tasks, skills, abilities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.