Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Назва: Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі
Інші назви: Formation of the punctuation skills and abilities of elementary school pupils on the text basis
Автори: Гончарук, Олена Миколаївна
Ключові слова: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, уміння, навички
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гончарук, О. М. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі [Текст] / О. М. Гончарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 49–51. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Для висвітлення методики формування пунктуаційних умінь і навичок учнів 1-4 класів на текстовій основі окреслено зв'язок лінгвістичного матеріалу про «текст – синтаксис – пунктуацію», подано інформацію про текст, його особливості, схарактеризовано монологічну й діалогічну форми текстів, їхню структуру з метою виділення речень для аналізу, висвіт-лено методи навчання пунктуації, розроблено відповідну систе-му вправ і завдань. Ключові слова: методика навчання пунктуації, синтаксис, текст, методи навчання, пунктуаційні вправи і завдання, умін-ня, навички.
Опис: For the enlightment of the methodology of the formation of primary schoolchildren’s punctuation skills and abilities on the text-basement, the link of the linguistic material about “text-syntax- punctuation” is determined, the information about the text and its peculiarities has been represented, the monological and dialogical forms of texts and their structure have been characterised with the aim of selecting the sentences for the analises, the teaching methods of punctuation are higlighted, the defenite system of exercises and tasks is designed. Key words: methodology of teaching punctuation, syntax, text, methods of teaching, the punctuation exercises and tasks, skills, abilities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/307
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.