Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрач, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T13:42:20Z-
dc.date.available2014-12-09T13:42:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДрач, І. І. Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 56–59. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310-
dc.descriptionThe paper analyzes the specifics of the process to ensure the competency of management training future teachers in higher education. The essence is disclosed and the use of dedicated features of this type of control is analyzed. Concluded that the implementation of competencebased management is ensured by using financial, economic, organizational and pedagogical and socio-psychological methods. The expediency of the method of benchmarking of the pedagogical managemen,which provides a comparison of the process of training graduate higher school pedagogy at leading universities, is substantiated t. Key words:competence approach, training, management, functions and methods of the competence-based managementuk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку технологіч-ного забезпечення системи компетентнісно управління профе-сійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Розкри-то сутність та проаналізовано використання функцій даного виду управління. Зроблено висновок про те, що реалізація ком-петентнісно орієнтованого управління забезпечується вико-ристанням фінансово-економічних, організаційно-педагогічних та соціально-психологічних методів. Обґрунтовано доцільність застосування методу бенчмаркінгу в управлінні вищим навчаль-ним закладом. Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна підго-товка, управління, функції та методи компетентнісно орієн-тованого управління.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectфункції та методи компетентнісно орієнтованого управлінняuk
dc.titleТехнологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativeTechnological provision of the system of competence−based management of professional training of future teachers in higher educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.