Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Title: | Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи |
Other Titles: | Technological provision of the system of competence−based management of professional training of future teachers in higher education |
Authors: | Драч, Ірина Іванівна |
Keywords: | компетентнісний підхід, професійна підготовка, управління, функції та методи компетентнісно орієнтованого управління |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Драч, І. І. Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 56–59. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті проаналізовано специфіку технологіч-ного забезпечення системи компетентнісно управління профе-сійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Розкри-то сутність та проаналізовано використання функцій даного виду управління. Зроблено висновок про те, що реалізація ком-петентнісно орієнтованого управління забезпечується вико-ристанням фінансово-економічних, організаційно-педагогічних та соціально-психологічних методів. Обґрунтовано доцільність застосування методу бенчмаркінгу в управлінні вищим навчаль-ним закладом. Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна підго-товка, управління, функції та методи компетентнісно орієн-тованого управління. |
Description: | The paper analyzes the specifics of the process to ensure the competency of management training future teachers in higher education. The essence is disclosed and the use of dedicated features of this type of control is analyzed. Concluded that the implementation of competencebased management is ensured by using financial, economic, organizational and pedagogical and socio-psychological methods. The expediency of the method of benchmarking of the pedagogical managemen,which provides a comparison of the process of training graduate higher school pedagogy at leading universities, is substantiated t. Key words:competence approach, training, management, functions and methods of the competence-based management |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ.pdf | 461.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.