Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Назва: Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи
Інші назви: Technological provision of the system of competence−based management of professional training of future teachers in higher education
Автори: Драч, Ірина Іванівна
Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна підготовка, управління, функції та методи компетентнісно орієнтованого управління
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Драч, І. І. Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 56–59. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку технологіч-ного забезпечення системи компетентнісно управління профе-сійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Розкри-то сутність та проаналізовано використання функцій даного виду управління. Зроблено висновок про те, що реалізація ком-петентнісно орієнтованого управління забезпечується вико-ристанням фінансово-економічних, організаційно-педагогічних та соціально-психологічних методів. Обґрунтовано доцільність застосування методу бенчмаркінгу в управлінні вищим навчаль-ним закладом. Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна підго-товка, управління, функції та методи компетентнісно орієн-тованого управління.
Опис: The paper analyzes the specifics of the process to ensure the competency of management training future teachers in higher education. The essence is disclosed and the use of dedicated features of this type of control is analyzed. Concluded that the implementation of competencebased management is ensured by using financial, economic, organizational and pedagogical and socio-psychological methods. The expediency of the method of benchmarking of the pedagogical managemen,which provides a comparison of the process of training graduate higher school pedagogy at leading universities, is substantiated t. Key words:competence approach, training, management, functions and methods of the competence-based management
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.