Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Название: Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи
Другие названия: Technological provision of the system of competence−based management of professional training of future teachers in higher education
Авторы: Драч, Ірина Іванівна
Ключевые слова: компетентнісний підхід, професійна підготовка, управління, функції та методи компетентнісно орієнтованого управління
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Драч, І. І. Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 56–59. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано специфіку технологіч-ного забезпечення системи компетентнісно управління профе-сійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Розкри-то сутність та проаналізовано використання функцій даного виду управління. Зроблено висновок про те, що реалізація ком-петентнісно орієнтованого управління забезпечується вико-ристанням фінансово-економічних, організаційно-педагогічних та соціально-психологічних методів. Обґрунтовано доцільність застосування методу бенчмаркінгу в управлінні вищим навчаль-ним закладом. Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна підго-товка, управління, функції та методи компетентнісно орієн-тованого управління.
Описание: The paper analyzes the specifics of the process to ensure the competency of management training future teachers in higher education. The essence is disclosed and the use of dedicated features of this type of control is analyzed. Concluded that the implementation of competencebased management is ensured by using financial, economic, organizational and pedagogical and socio-psychological methods. The expediency of the method of benchmarking of the pedagogical managemen,which provides a comparison of the process of training graduate higher school pedagogy at leading universities, is substantiated t. Key words:competence approach, training, management, functions and methods of the competence-based management
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/310
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.