Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2020-11-07T09:28:06Z-
dc.date.available2020-11-07T09:28:06Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationКурей О. А. Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання / О. А. Курей // Науково-практичне забезпечення інноваційного розвитку країни : зб. наук. пр. за матеріалами круглого столу (м. Ужгород, 15 трав. 2019 р.) / відп. за вип. Дюгованець О. М. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 6-9uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390-
dc.description.abstractАналізуються поняття "мегатренд", "трендвотчинг", їх взаємозв’язок з макромаркетингомuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «УжНУ»uk
dc.subjectмегатрендuk
dc.subjectтрендвотчингuk
dc.subjectмакромаркетингuk
dc.titleМегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Круглий стіл_2019-страницы-1-2,6-9.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.