Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Название: Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання
Авторы: Курей, Оксана Андріївна
Ключевые слова: мегатренд, трендвотчинг, макромаркетинг
Дата публикации: 15-мая-2019
Издательство: ДВНЗ «УжНУ»
Библиографическое описание: Курей О. А. Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання / О. А. Курей // Науково-практичне забезпечення інноваційного розвитку країни : зб. наук. пр. за матеріалами круглого столу (м. Ужгород, 15 трав. 2019 р.) / відп. за вип. Дюгованець О. М. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 6-9
Краткий осмотр (реферат): Аналізуються поняття "мегатренд", "трендвотчинг", їх взаємозв’язок з макромаркетингом
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Круглий стіл_2019-страницы-1-2,6-9.pdf1.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.