Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Title: Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання
Authors: Курей, Оксана Андріївна
Keywords: мегатренд, трендвотчинг, макромаркетинг
Issue Date: 15-May-2019
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Курей О. А. Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання / О. А. Курей // Науково-практичне забезпечення інноваційного розвитку країни : зб. наук. пр. за матеріалами круглого столу (м. Ужгород, 15 трав. 2019 р.) / відп. за вип. Дюгованець О. М. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 6-9
Abstract: Аналізуються поняття "мегатренд", "трендвотчинг", їх взаємозв’язок з макромаркетингом
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Круглий стіл_2019-страницы-1-2,6-9.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.